Cutiile de transfer sunt folosite la masinile cu tractiune 4×4 (xDrive la BMW, 4Matic la MB, 4WD, etc).
Rolul cutiei de transfer este sa preia rotatia arborelui de iesire sin cutia de viteze si sa o transmita catre puntea spate si puntea fata prin intermediul arborilor cardanici.
Simptomele unei cutii de transfer defecte pot fi:
- intrerupere de transfer putere. Soferul simte niste smucituri intre 20-50km/h, la acceleratie moderata spre tare. Simptom specific modelelor BMW
- zgomot puternic la plecarea de pe loc in forta. Simptom specific MB
- lipsa tractiunii catre puntea fata. In general computerul detecteaza aceasta problema si aprinde martorii de defect in bord
Oferim solutii de reparatie pentru fiecare defect in parte sau solutia inlocurii complete a cutiei de transfer.
Dupa reparatie, cutia de transfer se parametrizeaza pe autovehicul cu ajutorul testerului de diagnoza.
Varianta schimbului complet de ulei este cea mai indicata. Datorita insa constructiei cutiilor de viteze, nu la toate modelele, drenajul uleiului din cutie se poate face complet doar prin simpla demontare a baii de ulei sau a busonului de golire.
Putem realiza cu succes schimbul complet la majoritatea modelelor Mercedes, Audi, BMW, Opel, Volvo, Citroen. Procedura este mai complexa si presupune pe langa o cantitate mai mare de ulei si o manopera mai de durata.